DOCK Schiedam lanceert Buur voor Buurstraatcampagne

Maandag start de Buur voor Buur campagne in Schiedam. Deze campagne is bedoeld om bewoners te stimuleren meer betrokken te zijn bij hun directe omgeving. In de straat kunnen één of meer buurtbewoners het initiatief op zich nemen. Deze persoon wordt dan de contactpersoon van de straat. De contactpersoon krijgt ook het beheer over de Lief en Leedportemonee. Hierin zit 100 euro voor kleine attenties bij gebeurtenissen in de straat, zoals een bloemetje voor de nieuwe bewoner, een kaartje bij geboorte of fruit voor de zieke buurvrouw.

Maandag start de Buur voor Buur campagne in Schiedam. Deze campagne is bedoeld om bewoners te stimuleren meer betrokken te zijn bij hun directe omgeving. In de straat kunnen één of meer buurtbewoners het initiatief op zich nemen. Deze persoon wordt dan de contactpersoon van de straat. De contactpersoon krijgt ook het beheer over de Lief en Leedportemonee. Hierin zit 100 euro voor kleine attenties bij gebeurtenissen in de straat, zoals een bloemetje voor de nieuwe bewoner, een kaartje bij geboorte of fruit voor de zieke buurvrouw.

 

Fragment uit het live televisieprogramma Onder Ogen. Bekijk de hele aflevering hier: video/onder-ogen-met-boshoek-irado-buur-voor-buuren-en-fun2swim

Dagelijks het laatste nieuws, de nieuwste video's en een kijkje achter de schermen bij SCHIE in je mailbox ontvangen? Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrief: https://bit.ly/2H7desN